woensdag 28 mei 2014

The Blue Rabbit House.

Een blauw konijnenhuisje. Of een huisje van een blauw konijn.

Wie op zoek is naar mooie, handgemaakte spullen moet bij The Blue Rabbit House zijn. Eva maakt al haar spullen zelf, probeert meer en meer haar eigen illustraties in haar spullen te verwerken en is onlangs begonnen met het ontwerpen van haar eigen stoffen. En de resultaten mogen er zeker en vast zijn. Ze haalt haar inspiratie uit de natuur en brengt die natuur weer helemaal tot leven via haar gedetailleerde illustraties.


Zelf heb ik al een kleine collectie in huis. Elke keer als ik haar dingen zie kan ik het niet laten om iets aan te schaffen. Mijn persoonlijke favorieten zijn haar broches, maar ook mijn portefeuille doet goed dienst en onlangs heb ik als verjaardagskado van een vriendin een pennenzak gekregen met haar zelfontworpen groene stof (zie laatste foto). En toen ik een nieuwe gsm had was ik maar al te blij dat ik eindelijk een hoesje van haar kon kopen.


Eigen ontwerp van stof.

Deze tasjes maakt ze op aanvraag (en ik had de eer om mijn naam te mogen uitlenen als testertje).


Broches die meteen heel je outfit opfleuren.


Eigen ontwerp van stof.



Alle foto's: The Blue Rabbit House





1 opmerking: